14 September 2019

KONVOI SAYANGI MALAYSIAKU : JOM RONDA SRS PERINGKAT NEGERI KELANTAN 2019

Pada 14/9/2019, Program Konvoi Sayangi Malaysiaku : Jom Ronda SRS Peringkat Negeri Kelantan 2019 telah diadakan. Kawasan yang menjadi perhentian konvoi ialah Daerah Bachok, Pasir Putih, Machang dan Kuala Krai. Perhentian pertama ialah Daerah Bachok yang diadakan di Dataran Perahu, Pantai Irama Bachok yang dirasmikan oleh Pengarah Perpaduan Negeri Kelantan. Antara acara ialah Seminar Keselamatan dan Kejiranan, Pertandingan mewarna kanak-kanak tabika daerah Bachok, demonstarsi tangkapan binatang berbisa oleh APM Bachok, penyerahan plat dan jalur gemilang sempena konvoi Sayangi Malaysia Ku dan penyerahan peralatan SRS kepada SRS KRT Seneng.

Peserta/ahli SRS KRT Seneng seramai 10 orang yang diketuai oleh En. Mat Ropi bin Che Mood, Ketua SRS KRT Seneng telah hadir serta dalam program tersebut sebagai peserta perbarisan sambutan konvoi dari IPD Kota Bharu. Tahniah SRS KRT Seneng.









No comments:

PROJEK NANGKA MADU BERKELOMPOK KRT SENENG

 KRT Seneng akan menganjurkan Projek Nangka Madu Berkelompok KRT Seneng. Ia bertujuan untuk menambahkan pendapatan kepada warga rukun tetang...