01 August 2009

Pertandingan Kibar Jalur Gemilang Peringkat KRT



Majlis Penyerahan Bendera oleh Pengarah JPNIN Kelantan sempena Pertandingan Kibar Jalur Gemilang
di Pusat Perpaduan, Tumpat, Kelantan









KRT Seneng telah menyertai Pertandingan Kibar Jalur Gemilang Peringkat KRT sempena bulan kemerdekaan. Tujuan utama ialah untuk memupuk sikap kerjasama dan perpaduan serta penglibatan dikalangan ahli di kawasan rukun tetangga. Sehingga tamat persiapan KRT Seneng hanya dapat menyiapkan seperti gambar-gambar diatas. Ini sahaja yang dapat dipersembahkan untuk penyertaan.

Walau bagaimanapun syukur Alhamdulillah kerana KRT Seneng berada dalam 5 KRT terbaik di Daerah Bachok disamping KRT Pauh Lima, KRT Rusa, KRT Sungai Dua dan KRT Telok Mesira.

Pada 20/8/2009 pihak Panel Penilaian terdiri daripada En. Wan Ahmad Jazlan bin Wan Ab. Rahman (Maktab Perguruan), En. Shahabuddin bin Deraman (JBS), En. Hasim bin Mohamad (JPNIN) dan Masitah bt. Haris (JPNIN) telah hadir untuk menilai dan memberi markah bagi tujuan pertandingan.


Pemenang akan menerima hadiah pada Majlis Meraikan Bulan Kemerdekaan dan Penyampian Hadiah Pertandingan Kibar Jalur Gemilang Rukun Tetangga Negeri Kelantan 2009 pada 29/8/2009 bertempat di Kelantan Trade Centre, jalan Bayam, Kota Bharu jam 4.30 petang. Majlis ini akan dirasmikan oleh YB Dato' Mustapa bin Mohamed, Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Malaysia. Disamping itu Majlis Berbuka Puasa juga diadakan.

No comments:

PROJEK NANGKA MADU BERKELOMPOK KRT SENENG

 KRT Seneng akan menganjurkan Projek Nangka Madu Berkelompok KRT Seneng. Ia bertujuan untuk menambahkan pendapatan kepada warga rukun tetang...